Umut dediğin şey, karanlıkta bile vazgeçmeyen kalbin en sessiz ama en güçlü direnişidir...🍀
Ne Düşünüyorsun ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Ne Düşünüyorsun ?